HARMONOGRAM Program Festiwalu
-
10:00
Otwarcie bram
-
10:00 - 2:00
Games room i wypożyczalnia gier Stowarzyszenia Koloseum
-
10:00 - 18:00
Strefa Mediateki
-
11:00
Turniej w grę NEUROSHIMA HEX
-
12:00
Ignacy Trzewiczek - twórca gier planszowych oraz CEO Portal Games. Stworzył 2 gry fabularne i ponad 20 gier planszowych oraz rozszerzeń
Ogłoszenie nowej gry, omówienie planów wydawniczych Portal Games oraz epickie Q&A z Ignacym Trzewiczkiem"
-
13:15
Karolina Kijak - autorka ręcznie malowanych ilustracji natury do wielokrotnie nagradzanej gry planszowej „Łąka”
Storytelling w ilustracjach do gry planszowej "Łąka"
-
14:00
Turniej w SPÓR O BÓR
-
14:30
Agata Syc - Miłośniczka gier planszowych, dla której hobby stało się pracą
Planszówkowe żarty prima aprilisowe okiem eksperta.
-
16:00
Ignacy Trzewiczek - twórca takich gier jak Robinson Crusoe czy Osadnicy: Narodziny Imperium; CEO Portal Games
Jak testuje się gry planszowe - porady i anegdoty, sekrety dobrego testowania gier planszowych!
-
17:30
Mariusz “Rasta” Rosik - Zajmuje się rozwojem gier w wydawnictwie Phalanx, ale żona Joanna mówi, że tak naprawdę niszczy marzenia ludzi
Jak nie robić gier planszowych - perspektywa wydawcy
-
10:00
Otwarcie bram
-
10:00 - 17:00
Games room i wypożyczalnia gier Stowarzyszenia Koloseum
-
11:00
Turniej w grę MINDBUG
-
11:00
Przemek Wojtkowiak - projektant gier planszowych, autor wielokrotnie nagradzanej gry "Kroniki zamku Avel"
Jak zacząć tworzyć gry planszowe i jak je prezentować wydawcom.
-
12:00
Jakub Wiśniewski - współautor This War of Mine: TBG, twórca tekstów do Frostpunk: TBG oraz współzałożyciel Glass Cannon Unplugged
Shooter na planszy? O Apex Legends: The Board Game i innych grach Glass Cannon Unplugged
-
13:00
Łukasz Włodarczyk - Współautor Palca Bożego i Wielkiego Muru. Dawniej programista, aktualnie zajmuje się tworzeniem i wydawaniem gier.
Dzień z życia projektanta gier.
-
14:00
Maciej Ziółkowski - Scenarzysta i propagator planszówek aktywnie działający w grupie testerów Fatamorgana, częsty mówca spotkań branży gier planszowych
Nie tylko mechanika, czyli jak gry opowiadają historie i jak mogą to robić.
-
15:00
Maciej Stępień - Za dnia specyfikatorem, w nocy zaś projektantem gier - twórca gier oraz czlonek grupy testerskiej Fatamorgana
Jak (i dlaczego warto) grać w niewydane gry?
-
17:00
Zakończenie drugiego dnia festiwalu